dijous, 9 de desembre del 2010

Videoclip amb el movie maker



Durant aquestes setmanes, hem estat treballant un programa per fer videos, el movie maker. Tot i que ja el coneixíem d'abans, hem hagut de seleccionar una cançó i a partir d'aquí anar agafant fotos i fer que concordessin amb el ritme de la cançó i el seu significat, també hem hagut de tindre en compte que havia de ser dinàmic.
Per fer-lo, jo he triat la versió de la Kate Ryan de la cançó de "Voyage,voyage".
Per acabar, havíem de penjar el vídeo al youtube: primer, havíem de fer un compte youtube i després penjar el vídeo explicant en que consistia.

Podeu veure el meu canal Youtube a través d'aquest enllaç: http://www.youtube.com/user/anaSAMC

Ana Durán^^

4 comentaris:

  1. Hola Ana, esta tot molt xulo, però si et soc sincera, no m’agrada la cançó, no és el tipus de cançó que m’agrada però el vídeo està bé!

    Adéu!!! petonsss

    ResponElimina
  2. Hola Ana!!!

    Quins paisatges més bonics al teu movie maker.
    M'ha agradat molt.

    Petons!!!

    ResponElimina
  3. Hola Ana!!
    M'agrada moolt el teu video! Molt chulo, molt chulo! =) ya ens veureem desprees!
    Adeeeeu!

    ResponElimina
  4. M'agrada molt encara que no
    m'enteroo gaire de la lletra ^^
    un petóó

    ResponElimina