dimecres, 22 de setembre del 2010

Presentació del meu bloc

Hola, sóc l’Ana Durán, i tinc 15 anys, sóc alumna de 4t d’ESO de l’escola SAMC.
L'any que ve tinc pensat fer el batxillerat humanístic i en un futur espero poder ser professora.

Aquest és el meu bloc. L’he creat per poder treballar durant tot el curs a l’optativa d’informàtica. Em servirà d’eina per estar informada tant a classe com a casa, ja que des d’aquí també podrem saber els deures que hem de fer.
A la vegada, també em servirà de record de tots els anys que hem passat al SAMC, en concret 13, ja que aquest curs (que és l’últim) és un comiat, perquè tots marxem a altes llocs a seguir estudiant.



Aquí us deixo la nostra primera foto de la nostra etapa a l'ESO, el nostre primer record, on hi erem TOTS.

Més endavant penjaré més coses i espero que us agradi el meu bloc.


Ana Durán

14 comentaris:

  1. Ana!
    Aquest anys ens ho hem de passar molt bé!!
    Que ràpid passa el temps i ja fa molt de temps que som amigues, i espero que tot i aquest any s'acabi que continui :D
    Encara no m'ho crec... aquest any és l'ÚLTIM!!

    Doncs... molts petonets ^^

    ResponElimina
  2. Hola Ana. M'agrada molt el teu bloc!
    Es cert, servira de record per a tots!
    Espero que penjis mes coses i que parlem aviat!

    Un petó

    ResponElimina
  3. Anaaa!!!! =)
    molt xulo el teu bloc
    i aveure si penges coses aviat com dius
    un petó

    ResponElimina
  4. Hola ana!!!!
    A mi també m'agrada molt el teu blog.
    Un petooó!!

    ResponElimina
  5. Hola Ana!
    Quants anys juntes!
    Espero que aquest curs, tot vagi millor que mai, però el més important, la nostra amistat, que encara que la nostra etapa al SAMC s'acabi amb molts bons records, aquesta, continuarà
    Bé, parlem aviat, un petó!
    Fins demà

    -Carla P-

    ResponElimina
  6. Hola Ana!!!
    He trigat molt en comentar-te ho sento, però es que jo no m'aburreixo per les tardes ,es el que té. M'agrada molt el teu blog.
    Molts petons!!!

    ResponElimina
  7. Hola Ana =]!
    Gracies per comentar-me :D!
    sempre dic el mateix en tots el comentaris però... es que m'agraden tots el fons de pantalla ^^'
    No se com ho faix, pero m'agraden tots x)
    Bueno... no se que dirte ja que hara tinc molt poca imagianció, nomes estic pensant en una cançó i no me la puc treure del cap T________T

    Petonets, Carla Gonzalez Bosch!

    ResponElimina
  8. Hola Ana!
    M'agrada molt el teu blog, s'identifica molt amb tu.
    Un peto.

    ResponElimina
  9. Anaaa!
    Moltes gracies per felicitar-mee!
    T'estimo!

    Petonets

    ResponElimina
  10. Hola Ana!
    M'agrada molt la foto!
    Es antiga, pero m'agrada molt. Espero que aquesta imatge es repeteixi ara!
    Un peto i segueix penjant fotos!

    ResponElimina
  11. Anaa!!
    M'encanta la foto, està molt bé, tots junts, dues classes.
    Bé res més, fins dijous!!T'estiimo
    ADEU

    -Carla P-

    ResponElimina
  12. Holaa Ana!
    Sóc la Marina i em psaba per veure el teu blog que es molt bonic el fons es molt alegre i al foto del principi es molt maca!
    un petoo!

    ResponElimina
  13. quin record aquesta fotttttttttttoÖ!
    Magrada, m'agrada!

    ResponElimina
  14. Hola Ana!!!

    He tingut un petit problema amb el meu blog, podries comentar-me?

    Gràcies!

    ResponElimina